Tuesday, July 20, 2010

apresiasi, ketik dan saran

salam..
alhamdulillah saya masih dapat berhidup di saat ini..
harapan saya agar semua yang baca entri ini sihat semuanya..
70? ye..saya ada 70 kawan2 yang menyayangi saya..
terima kasih semua..
maaf, saya tak suka istilah follower ni sebenarnya..

Sekarang... mari kita berlaku jujur ...
siapa rasa blog saya
" membosankan"
"template tak lawa.."
"tak cute.."
"terpaksa je datang sini"
"sakit mata la"

atau apa sahaja la yang korang suma nak cakap..
boleh tinggal komen dibawah...
atau,..ader cadangan dan syor yang bernas,,
saya akan pertimbangkan..hehe

CONFESSSION:

MySpace
saya nak minta maaf, 
kalau ader yang follow blog saya..
tapi saya tak follow balik..sebabnya

bukan beri alasan.. tapi kenyataan.sigh~~
MySpace
mcm mana pon kawan2 sume.. 
sy akan try juga pakai u**** s***
ke apa.. supaya button follow tu timbul.. hehe..
lmbat sikit xpe ye...

ader je broadband..
tapi kat kampus ni lampunya asyik kuning je (GPRS)
dan sangat slow..
insyaAllah..kalau kat kg halaman
kesulitan ini tak akan terjadi..

dilema ini tejadi setelah membaca site ini:
TIMBANG BLOG ANDA

15 komen dari pembaca :

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

sume ok n simple. n sng loading 2 y plg penting.... klu x ngs wooooooooooo mau bace entri

amira said...

@MissXYZ a.k.a Abaikan: tq2.. sbenarnya jeles juga tgk blog orang lain.. lawa, cute dsbg

Hamzah Ian said...

gua suke simple.. blog lu sangat simple.. lagi satu sbb internet gua lembap.. kalo serabut sngt blog takleh bukak la.. hoho..

amira said...

@Hamzah lan: tq sangat.. sy pon x nak kepala ini serabut.. (ckp je la malas nak edit) hoho..

OrenLimau said...

saya suka jek~~~
selalu2 la singgah belog saya

amira said...

@OrenLimau: tq2..singgah blog cik Oren ye.. itu sudah semestinya..

♥xaturen♥ said...

Setakat ini blog ni takde masaalah nak masuk, walaupun modem semput. btul... tak tipu..kehh..

amira said...

@xaturen:oh.. saya percaya..a lot thankies..

Anne Boleyn said...

emm mira, tulisan kot yang kena ubah.. :)

yang lain sume dah okay :)

amira said...

@Anne Boleyn: a lot thankies..sy dah pilih tulisan yang kurus sikit..

f a z z y said...

mengapakah emo je entry anda cik mira?hee

fndrocka said...

harap lepas ni kamu dapat tulis entri2 yang lebih menarik!

amira said...

@fnrocka: terima kasih atas support anda!

ozzy said...

salam..
Sejujurnya saya beranggapan template ni x lawa..tntang entry ia agak subjektif sbb dibaca oleh byk peringkat usia.

amira said...

@ozzy: template nak bagi lawa lagi guano? content subjektif?? maksudnya baik ke x baik..??

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template