Friday, July 16, 2010

AWAS: Cantik Diluar Hancus di Dalam

ahaks!!..title yang seakan2 mahu mengundang kontroversi..
hehe,, sebelum celotehku bermula... anda diingatkan:

bersedia dengan hati dan minda terbuka.. 
berfikir di sebalik kata2 tulusku ini
jadikan sempadan kalau yang buruk.. baik buat pedoman
ok...masing2 ke garisan... sedia.... TTTUUttMySpace

cerita ini mahu la aku kongsi bersama.. x berniat menghina,mengutuk, mengata dan menjatuhkan maruah orang,, tapi niatku yang tulus,suci lagi murni menyuruh jari-jemariku menyingkap kes ini buat pedoman semua,,

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
temanku tadi balik ke sini dengan wajah yang geram.. lorh awat??
rumet aku.. buat parti liar!! bersepah giler bilik..atas katil aku makanan bersepah2.. 
aih?? ye ha.. x sangka plak minah tu cmtu..
anak orang kaya..bese la..x pernah wat kerja rumah
lorh kata dok kat hostel dulu?*R** lagi..
huh,,malas aku.. buat muka x bersalah je
dah la x mintak maaf..

huh,,pelik memang pelik..wujud gak pompuan mcm ni..g kelas tgk lawa je...
bermekap kalah aku.. oo..aku x perlu mekap.. natural beauty..eheh.. x berkenaan..
berpakwe..lagi banyak.. tapi asyik kena sekeh je.. terlalu memberi.,.
duit boleh kasi pinjam gtu2 je.....aku yang cun ni pun xde pakwe
masuk bilik.. lagi la.. alahai.. lagi la... tak sanggup nak cerita..

MySpacecome on la.. lu nak jadi stok pe?? bini? konfem x layak.. awek? boleh la klu lu ader duit.. bankrupt x layan..c)@kG&? ada bakat ke?? stakat speaking.. aku pon boleh la..walau bukan optionist..
sedar diri tu woi.. you are all grown up adult.. xkan tu pun nak kena org suruh.. nak kena orng gtaw..ni sampah kena buang dlam tong sampah.. ni baju kotor kena basuh..
 nak kena belai2 dulu baru nak buat,,LEMAK!!
otak lu sengkek ke ape?? hidup dlm masyarakat..pepandai la jaga hak orng lain..BUSUK2 G DOK DALAM HUTAN LA
 (huhu.. lega melepaskan segala terbuku di hati)

p/s:malas nak bebel bebanyak..nanti lain jadi.. maaf..emosi ni..
buat boys.. siasat dlu korng nyer gf cmne.. stok jenis pe..opps..luckily roommate sy x mcm tu

15 komen dari pembaca :

pearl apple said...

teruk2...naseb la aku nih bagus sket kan...rumet pun syg jer nk lepaskan aku..lalalalal~~

amira said...

huhu... ye.. mmg lucky la kan..

Anonymous said...

hahaha, x sangka plak rumet aq jd bhn....

amira said...

@Anonymous:huk3..kre ok la jadi sumber inspirasi sewaktu boring2 nih

hiro said...

hiiii...aduan rakyat.

amira said...

@hiro:huhu... ye..ada pe??

OrenLimau said...

haha.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bek bagitahu kat aku sapa..aku ada tips baek punya neyh~hahhahaa

amira said...

@OrenLimau:huhu.... nanti ku ceritakan.. bahaya di sini la dear..

touya said...

meh no tepon dier , aku nak bagi nasihat .. sambil berborak-borak mengenai masa depan . Muahahahahahahaha

amira said...

@touya: huhu... kire layak jadi jadi bini ko la

SITI said...

erk?ade gak ek ppuan cmni?xsangke..huhu

mis dulces said...

betula..."hidup dlm masyarakat..pepandai la"...
saya pun xsuka org cmtu..huh..cane la fmly dia kan?...
semua dtg dr umah sebenarnya..cmtu jgkla klu duk ngan org..klu duk ngan kita cmtu ngan fmly dia pun cmtu jgkla...sy paling xsuka org cmtu..semak.....hohoho..
alhamdullilahla sy xpenah dpt rumet cmtu...cume dgar2 membe cte hal rumet diorg...

amira said...

@mis dulces: huhu.. syukur sgt kan! harap2 la x menghadapi org mcm ni.. serik~~

dc said...

huh..blog la tmpt meluah perasaan klu dah rummate gitu,...sabo2..

amira said...

@dc: not my roommate la dear...

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template