Friday, July 23, 2010

GeDeBuk!! dapat Dua dari Lima..

Terima Kasih! ini ucapan auto-reply saya
kepada mereka yang sudi memberi saya AWARD!
Baru lagi sebenarnya dalam dunia blogging ni
dah dapat.. Alhamdulillah la

Bukan satu! tapi dua okey..bunyi macam berlagak pula..Astaghfirullah!

 Award pertama:
BLOG AWARD WINNER: INTERESTING BLOG AWARD!


1.Saya nak ucap terima kasih pada Oren ,Tom dan PrincessQish kerana sudi bagi Award ini..a lot thankies!!MySpace

Jom melawat blog mereka:



2. 7 tentang saya.
  • Saya suka jalan2.
  • Saya suka window shopping.
  • Saya suka bila balik kampung halaman.
  • Saya suka minum air masak.
  • Saya suka main game.
  • Saya suka bila signal BB saya laju
  • Saya sangat fobia naik motor.

Award Kedua:
BLOGWALKING AWARD


 
terima kasih lagi sekali

saya memang suka BW
Thankies buat LIN..
jom g blog dia




saya suka bw kerana dpt baca post yang best2 dari kwn2 saya..
mereka juga jadi inspirasi saya
selain itu dapat la tingkatkan trafik..hoho MySpace
lagi.. saya pon tak tahu nak cerita macam mana.,,
first time dpt award2 begini...
tapi saya memang suka bw!
cari kenalan dan tambah kenalan sambil bertukar tukar pandangan
itu sudah tentu... hehe..

Siapa nak bagi award lagi?Sila2..hehe

16 komen dari pembaca :

Anne Boleyn said...

wahh bagus ni dapat award! congratz :)

amira said...

@Anne Boleyn: tq2.. hehe

NICK IRFAN said...

tahniah dapat award!!

iqbalsyarie said...

Tahniah!Tahniah!u really deserve that~
Post baru:Jadi Bos.Mau?

amira said...

@NICK IRFAN & @Iqbalsyarie:thanks to you both!

touya said...

Errrr tak taw nak kata apa ..emmm dah makan ?

diriku said...

tahniah =]

amira said...

@touya: belum lagi..nak belanja ke?
@diriku: terima kasih!

Un Phat Lee said...

tahniah.
ni haa gua bg hadiah:Penginapan di rumah sendiri seumur hidup.-yang ni lu leh claim kat parents lu. :P

♥xaturen♥ said...

errr! tahniah juga le.. best ke dapat award tu? huhaahaa..!

amira said...

@Un Phat Lee: itu sudah tentu
@xaturen: gumbira..dlm hati ada bunga,,,

Ritz said...

tahniah!!!!

amira said...

@Ritz: arigato~~

sarina izryn said...

u're d'bes my dear mira.....huhu

Khairul Azmi said...

wah best la mira..daapt 2 sekaligus award..hehe..tahniah!!!!

ajjah said...

wow.. congrats dear.. :)

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template