Tuesday, September 28, 2010

taip laju macam f1

sekolah taip menaip bakal dibuka untuk sesiapa yang berminat...
details yang anda perlukan adalah di bawah

Syarat kelayakan: anda mempunyai jari tangan atau apa2 aja yang anda boleh gunakan untuk menaip
Bayaran: Free of charge...nak bayar pon boleh juga
Keperluan: Akses internet untuk dowload


untuk yang tak berani klik.. sila tekan read more.

screenshot tutor yang nak mengajo supaya taip cepat sikit
markah lepas ditanda..
analysis jari.. dah laju macam f1?

p/s: ini entry ekpress... tak de kena mengena yang hidup atau pun tiada tuuutttttt..aku tak ley tulis advetorial kalu gini rupanya..

11 komen dari pembaca :

Nobita Sensei said...

jom lawan taip! kalau beranila~

diana said...

akak paling lemah bab menaip ni..
dah macam dak tadika pun ade..
budak tadika pun lagi laju menaip dari akak agaknye..
hahhaha

Encik MT said...

haha! yaaaa! mari ke sekolah type menaip!

GaDis CoMeL said...

yuran takde kan? boleh kot nak masuk sekolah ni. hehe

Aretikz said...

Erk.. laju macam f1? sepa ckp xbrani? tp.. dah tetekan read more.. mcm mna tu? har3x~

Azmi said...

keh3..
kena belaajr ni...

amira said...

Nobita Sensei:haha.. jom.. ingat orang takut ke?

diana: takpe.. pace menaip tu ley improve ag.. don't worry .. belum terlambat..

Encik MT: ye... jom3

GaDis CoMeL: yep.. prreeeee punya lah.. eh.. free lah

Aretikz:lu memang bagus aa.. banyak berani ma..

Azmi:hehe.. ye2.. kena belajar..

M a W a D D a H said...

wahh..siap ada sekolah menaip lagi ha...

Bazilah said...

macham best je!

Bazilah said...

macham best je!

hamzah ian said...

kah kah kah kkah

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template