Friday, October 15, 2010

Cik Oren penuhkan almari kaca saya!

Aiseh.. kena tag je dihukum mandatori kena buat..
nanti merajuk pulak dia,,, mueheehe,,cik orenlimau
sebanarnya den bizi melayan perasaan campor internet mcm teeettttt
jangan marah ye..nanti kena jual...
anyway...tq lah!

saya dikira layak jika jawab soalan-soalan di bawah:

1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
Nak balik kampung minggu ni tapi tak boleh sebab diorang tengah nak bersukaria kat Pulau Pangkor.. tak aci!

2.Apakah nama samaran anda.
nak nama pe?? nama blogwalking mira_nas...nama sewaktu menulis... mira..

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
3 orang?? sikit sangat..
mak
ayah
6 orang lagi adik2
saudara- mara
cukup la kot...

4.Panggilan untuk  si dia?
sayang... hehe.. sapa la insan bertuah tu... =p gatai!

5.Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
hurm.. apa2 la nanti cik abang tu nak bagi kan..nak listkan banyak nih...
ok.. bagi satu.. nak kereta.. muehehe

6. Belog mana yang paling suka visit?
semua ahhh!! 
7.Tag 15 blog
mak oooiiii.. cik oren ooii... banyaknye oooiiiii...haha
siapa yang ditag... jika sudah menerima ...sila abaikan tag ini...


 cik dara
 araaz - apa saja yg difikirkan....
 muchang
 nazrin
 Leza
 ben
 ile irnadiana

                 notami        




2 komen dari pembaca :

Azmi said...

haha mira...azmi dah dpt dah tag ni...deh3...
anyway thenk sebab ingt kat azmi...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ohooooooooooooo,

ajinnya ngee :D

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template