Sunday, October 3, 2010

mintak tolong vote

Salam.. 
saya nak minta tolong vote boleh..
entri mana yang terbaik untuk saya sertai contest oleh hiro


jawab ikut no ye..


(1)berbini dua,salah ke?


(2)"I dah bosan dengan bini I"


(3)Mak!Ayah!kakak nak menikah!


(4) LAIN-LAIN. sila nyatakan tajuk entri tersebut


entri tu mestilah dalam blog ni..


p/s: sori kalau lambat balas singgahan,,,esok ada kuiz lah~~ doakan saya ye.. jangan lupa vote.

6 komen dari pembaca :

OrenLimau said...

mak!kakak nak nikah.
hahahhahaha
sebab aku suka.sebab aku tahu.muahah

Aretikz said...

Har3x~ Setelah menjenguk entri cik mira yg lain.. i like i dah bosan bini i.. tp sya xbosan k.. sal sya lum kawin.. har3x~

diana said...

mira..akak suke cerita no 1..
sebab lebih tersusun dan
tak pening..
yang lain pun bagus cuma no satu tu lebih akak suke..
kemas dan yang penting menarik..

Nobita Sensei said...

bab nikah kawen aku suke!

Anna Boleyn said...

salam..

thanx ekk sebab sudi tinggalkan komen kat entry HLN.sory lambat balas kunjungan. busy gila baru2 ni.

suka no. 2. good luck yer :)

p/s : mahu kekal langsing?? jom tengok advertorial pertama anna boleyn untuk tahu rahsianya!


http://hanalovenest.blogspot.com/2010/10/rahsia-kekal-langsing-u-must-read-this.html

Un Phat Lee said...

yup2.gua pun suke yang no 3 tu:Mak ayah saya nak makan coklat.ehe :P

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template