Sunday, October 24, 2010

Sikap yang tiba-tiba berubah

bila semua tiba-tiba 'busy' semacam...
tak keluar bilik.. 
nak makan pun rasa macam rugi je masa *yeke..?*
tiba-tiba ada study group
tiba-tiba orang yang tak biasa mesej pon mesej waktu- waktu macam ni..
rasa macam nak demam pulak...



bilik? meja? jangan katalah ....bersepah!
buku-buku.. kertas-kertas.. bertebaran hah
kadang-kadang menjerit kecil tapi bukan kerana excited...
tension gamaknya...
orang yang cekang jadi tumpuan sebagai kaunter pertanyaan..

tandanya apa?

nak exam dah weyh..
harapnya bukan beginilah saya sekejap lagi..

hari ni.. walau bukan exam.. test je.. tetap dikira untuk CGPA..
doakan saya.. 
saya juga doakan kalian rakan seperjuangan saya..
esok.. nak pergi Yan pulak... hayyyyaaaaa... my life is busy..

p/s: singgah dan tinggal link.. saya pasti paling kurang melawat anda nanti.. (saya tak ponteng kelas.. ini auto publish ok)

5 komen dari pembaca :

NuSaNa NoSa 91 said...

well.. perkara bese mira.. tension gara2 musim peperiksaan.. tp, sbnrnya sbb diri sndiri study last-minute.. huk3~ bukn kata kt org, tp kt keen sndiri.. T___T

diana said...

mira..
semoga berjaya ye..
usaha sudah..
berdoa pun sudah..
insyaallah..kejayaan pasti milik kamu..

iqbalsyarie said...

Selamat segalanya. Moga Allah mudahkan segalanya :)

Mari menjadi manusia

Anna Boleyn said...

hehe tu semua bila exam kan. ;p

mira, ada buat 1 entry khas untuk kamu dan lain lain. jom tengok kat sini :

Mission 1 accomplished! – Saya buat yang TERBAIK untuk balas jasa pengomen di HLN… XD :)

Aretikz said...

Saya doakan awak.. InsyaAllah.. semua ok saja cikgu.. ahakz.. terer cikgu ni.. hehe..

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template