Tuesday, October 12, 2010

someone must be booooo'ed

Jangan baca jika di sana hari mendung..

"Losers always say... they are the best
but in fact, they are the worst! Boooooooooooooooooo"

Cantik je jari tu tuding orang... 
semua orang salah.. dia aja yang betul...
ish2.. ni nak jadi cik** ke ape?

Sori... macam mana pun U anggap diri U bagus...
I lagi bagus.. U nak compare..? boleh.. no hal lah!

Cantik.
U cakap U cantik....

body U melentik... konon takde selulit..
mula tunjuk itu ini depan kami..
aaaahhh... ingat cantik sangat? cantik lagi nenek aku..
bergetah lagi dari kau..
Aku pulak? tak payah cakap... make up pun halai-balai je..
tapi tetap ayu..natural beauty, tahu?

Lambat
lambat kau kata... oooo... aku 'lambat' 15 minit..
kau lambat 30 minit...reti tengok jam tak?
lepas tu membebel dalam bahasa alien yang kitorang tak paham..
sori sikit aaaaa.. dah sendiri lambat...nak salahkan orang...
tengok muka kau kat cermin tu... lepas tu tangkap gambar sendiri...
kompem.. photogedikks! kodak reject!skrin terus bercalar!

Queue
oooo.. potong queue eaaaahh.. tak sabar dah eaaa dah makan..
kesian.. kesabaran aku menang hari ni walaupun aku kena bayar makanan lambat....
tengok kau perangai macam budak-budak darjah satu buat aku insaf kembali..

"muka cantik... perangai macam tttttuuuuuuuttttt..ada ke orang nak kat kau..?"

p/s: entah pape...

10 komen dari pembaca :

OrenLimau said...

hahhaha...
pasaipo ni
kamu di tag ye mira!

Nobita Sensei said...

ayooo. pompuan macam tu cantik kat luar je tapi perangai tak cantik buat ape. takde sape nak!

Mario said...

pesal ni weh...

kobEj0rdan~ said...

saya x pernah anggap org cm2 cantek.huh

busuk punye olg

diana said...

hehehe..
ni lepas garam kat sape ni??

Aretikz said...

Weehuu ~ Pembalasan si pitung ka pula ni.. hehe.. Part last tu yg cantek.. Kesabaran memenangkan anda.. Sila tuntut hadiah kemenangan di kaunter yg disediakan.. ahakz..

Azmi said...

huk3..
jenguk mira..
kenapa ni mira???
haish...sape tak bengang kalau betul macam tu

HaNTwO said...

kalo cantik luar mesti kena cantik dalam...kalo dalam cam tahi kucin erkkk memang xleh blah..

GaDis CoMeL said...

hehe. sabaq. sabaq.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

he he..kasi habis geram tu...
sapa perempuan yang malang itu

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template