Sunday, November 28, 2010

KAWAII GADGET'S CONTEST

Cik OrenLimau telah tag saya dengan contest ini..
thank you ye.. nasib baik saya sempat juga buat..
almaklumlah sibuk kononnya.. nak kata ada rumah nak kena jaga tak juga..
mira pon tak tahu kenapa boleh sibuk, eheehe...
ok... di bawah ialah banner contestnya.. come lote.. I like.. hehe
nak tahu macam mana nak masuk serta syarat-syaratnya? sila lah ke sini


Dengan segan silunya saya memilih lagu ini.. auuwwww~~






Menjerit… aku hanya mampu menjerit di dalam hati. Biar jeritan itulah sandaran buat aku cuba melupakan resah di jiwa. Ternyata, aku masih teringat kamu bila sesekali kusingkap tirai kenangan. Kau yang kurindui setiap lima minit di masa lalu. Kau pemilik wajah manis yang tak ingin kulupakan biar dalam tidurku. Senyumanmu cukup untuk mengusir dukaku. Kata-katamu bagai perisai yang menghalang setiap nista menghampiri mindaku. Kaulah segalanya bagiku. Biarpun badai datang melanda, seluruh jiwa ragaku rela harunginya. Kau pemberi cinta. Kerna itu aku tidak percaya pada kata-kata..” Setiap pertemuan pasti ada perpisahan”… Saat aku masih bingung, hayat cinta kita sudah berbunyi ‘beeeeeeep’. Aku akur kerana aku yang mengundang penamatnya. Kini, aku hanya mampu termenung mengingatkan dirimu. Terkenang cintamu. Saat-saat aku DIBIUS CINTA dulu-dulu. Biarpun kenangan tiada kekuatan, namun ia tetap disitu…

Referral : OrenLimau

Tag 3 orang:
..MisH LolLyPurp..

Amirrah Zawani

ayenn

6 komen dari pembaca :

Mommy Pinky said...

tenkiu join contest. gudluck :)

Azmi said...

jiwang jugak cik mira kita ni

amira said...

Azmi: mueheehe.. jiwang la sangat =p

Amirrah Zawani said...

gud luckkk...

thanx sudi tag i :)

amira said...

Amirrah Zawani: er... sama2..

khairolghani said...

terima kasih sebab join contest..good luck..:)

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template