Tuesday, November 16, 2010

menghilang secara misteri

secara tidak sengaja saya telah menghilang secara misteri..
maafkan saya kawan-kawan..
saya bukannya sakit fizikal.. tapi TELAH berperang dengan bersungguh-sungguhnya
di dewan peperiksaan..
InsyaAllah.. saya akan mula mewarnai lagi dunia blogging ni..

p/s: rindu kat saya tak?

6 komen dari pembaca :

Anip™ said...

patut lah..lame btol menghilang !

10 Cara Korang Boleh Rosakkan Kepala Hotak Korang Sendiri !

Aretikz said...

Erk? Dua blogging? Welkem back sigu.. ahakz..Semoga peperangan berjaya ditempuhi dengan jayanya.. apapapun.. xda ketan dgn org bernama jayakrishnan.. ahakz..

+dieabella+ said...

gd lux!

Un Phat Lee said...

patutlah gua dapat rasakan sesuatu kehilangan.ehe

chairooL ruLez said...

csss,,,men ilang2 lak...

diana said...

selamat kembali..

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template