Thursday, November 25, 2010

Terlalu Berterus Terang

Berterus terang dalam segala hal mungkin majoriti orang akan anggap ini perkara yang baik..
tapi bagi mira.. itu satu beban..
sebab pe.. mira tak pernah tinggalkan first impression yang baik kepada orang lain..
haha.. entah kenapa..muka segini cun dianggap sombong dan garang hehe..
entah,.. mungkin disebakan terlalu berterus terang dengan apa yang suka dan tak suka.. ..
itu jadi penyebabnya..
kalau bukan verbally pun.. tengok mimik muka pon dah cukup..
adoi~~

8 komen dari pembaca :

Azmi said...

itu lagi baik dari menjadi seorang yg hipokrit

Cik Gallus Gallus said...

berterus terang tu bagus

Anip™ said...

kenapa ko nie?
suke berterus terang sgt kah smpai mc tu..

1)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !
2)(Fakta/Auta) Anda Percaya Atau Tidak, Terpulanglah !
3)(Tutorial) Cara Mudah Print Screen Penuh Pada Web / Blog

diana said...

mira sama la macam akak..
hehe..
macam belakon pun ada ..
tak suka.!!

NUR AIN AZMAN said...

berterus trg x slh, tp kena pada tmpat nye la :)

Aretikz said...

Pergh.. hehe.. trus trang itu terbaik.. tp.. dgn cara berhikmah ^_^

Fyzal said...

okay la tu. first impression tu takda masalah la. sebab 1st impression boleh berubah. :)

OrenLimau said...

hehehhee.tak tau nak cakap pa..
xperlu kata apa apa..senyum :)

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template