Monday, December 6, 2010

Kerang sebelah!

Bila tiga anak dara ada kat rumah..macam-macam resepi nak cuba..
tapi ada dua kemungkinan.. sedap ke, tak sedap je~ haha..hari ni, mira in charge masak kerang sebelah
nama sebenarnya resepi tu Kerang Kak Tom..tengok resepi kat internet je.... tak la pandai sangat memasak mira ni sebenarnya.. hehe

Adik plak, duk buat kuih makmur bahagia tu, sambil asyik tersengih...bahagia sangat nampaknya.. hehe
Mak pula buat sambal kelapa+ulam raja+pucuk kaduk+pegaga ..hoho.. kalau ada kacang sayap lagi sedap mak~..rangup gitu..krap... krup..krap!

ha.. jom tengok apa  hasilnya..
pegaga+pucuk kaduk+ulam raja+sambal kelapa... ohh masyuk~





pencuci mulut untuk hari ni..kuih makmur bahagia~

ha.. ni la kerang sebelah~ penat ooo nak 'sebelah'kan kerang-kerang ni

sedap ooo.. huhu.. ok siapa nak resepi kerang sebelah, sila angkat tangan...!
ok..lagu di bawah,sila layan..








p/s: apakah motif semua ini?

5 komen dari pembaca :

Mario said...

motif nak bg tau pandai masakla tu kan...ekeke

EDY said...

pandai ek wak masak..=)

amira said...

Mario: haha.. ye la kot
EDY: haha.. boleh la sket2

Azmi said...

tak ada motif kot..hehe...
wah cam best je kerang tu

mijieywardie said...

ishk!! cam best je.. :P

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template