Wednesday, December 15, 2010

List of awards!


Salam semua.. award ini datangya dari
memomomememoceekeen,,,(^_^)
Oh..mekasih dear.. malu-malu kucing nak terima..
tapi.. tajuk kata list of awards? mana yang lain.. ?hurm.. minta maaf mira tak buat sebab adik yang explorer dah terpadam semua bookmark.. jadi.. boleh tolong komen kat bawah yang saya di tag? Sorry for inconveniences.

Tag? siapa sudi ambik la.. mira tak nak pulak kawan-kawan rasa terbeban. Ok, sekian.

8 komen dari pembaca :

hamzah ian said...

wah.. award ni cun.. hehe

diana said...

comel nye award..
hhehe

amira said...

hamzah ian: hurm..

diana: macam orang yang menerimanya..kan?

hiro said...

femes la nnt..haaa

Anip™ said...

cumel lah award nie..heheh

iqbalsyarie said...

Mcm lama saya tak kesini. Sedar2, wajah baru dah ya :)

Azmi said...

mira tengok la komen mejah tu...macam nak ambik hati je...
haha...mira....
azmi pun tak tahu nak komen ape...hikhik...

amira said...

hiro: ape ke femes tu? bukan naik kapet merah pon.. haha

Anip: secomel penerimanya.. tak..penerimanya lagi comel

iqbalsyarie: hurm..saja cuba buat perubahan sikit

Azmi: hahahaha.. lantak dia lah..

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template