Wednesday, December 8, 2010

[PROMO] MINYAK WANGI TERAPI AL-QURAN

Tak tahulah kalau rakan-rakan pernah jumpa minyak wangi ini, tapi mira nak buat promo juga kat sini.
Ini kawan mak yang jual, mira saja-saja promo kat sini.
Ok. kita tengok dulu apa ke bendanya nih kan...

Di dalam kitab perubatan Islam berbahasa Arab; "al Minhajul Qurani lii'laji as Sihri wal massi as Syaithani" karya Sheikh Usamah Muhammad al Audi, Mesir menyatakan satu teknik perubatan menggunakan kaedah penggunaan minyak wangi.
Kebanyakan jin benci kepada bau yang wangi kerana jin sangat menyukai bau yang busuk. Bau yang busuk sangat 'menyegarkan' jiwa dan secocok dengan naluri kejinnan mereka.
Oleh itu,teknik yang amat praktikal ini sangat mujarab untuk semua jenis gangguan sepertiterutamanya jin 'asyiq'. Jin asyiq adalah jin yang berdamping dengan seseorang kerana jatuh cinta dengan manusia tersebut bahkan ada mendakwa telah berkahwin dengan pesakit!


Tekniknya adalah:
Pesakit hendaklah sentiasa memakai minyak wangi di kemaluan depan dan belakang sama ada lelaki atau perempuan. Memamkai minyak wangi pada semua pakaian terutamanya ketika tidur. Jangan sesekali tidur tanpanya. Apabila hendak membasuh pakaian tersebut, pakaian yang baru hendaklah dipakaikan minyak wangi dan pakailah pada waktu tidur.
Pesakit hendaklah memakai minyak wangi di '32' point tubuh di badannya setiap malam.Point-point tersebut adalah:
  • 20: di semua hujung jari tangan dan kakinya. Antara kuku dan kulit.
  • 2: dua lubang hidung
  • 2: dua lubang telinga
  • 2: dua kening  berdekatan mata
  • 1:sekeliling mulut
  • 2: dua puting payu dara
  • 2:dua kemaluan depan dan belakang (qubul dan dubur)
  • 1: satu lubang pusat.
Jika anda perhatikan semua point tersebut adalah rongga-rongga yang terdapat di tubuh badan kita. Inilah tempat masuk dan keluar makhluk jin ke dalam tubuh manusia. 
Sekiranya jin ingin mendekati maka ia akan menjauhkan diri kerana bau wangi. Sekiranya ia telah ada dalam tubuh badan,insyaAllah ia akan keluar kerana tidak tahan dengan aura aroma bau wangi tersebut. 

Mira dah beli satu, harganya RM20 je. Banyak pilihan bau, tapi mira pilih yang kat bawah ni.



p/s: sekadar berkongsi maklumat

0 komen dari pembaca :

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template