Sunday, January 30, 2011

25 je? sikit le tu

ben! awat sikit sangat? 25 je.. huhu... tak silap, hari tu pun oren ada tag ni.. tapi, malas nak buat waktu tu..
ok.. disebabkan awak tag saya dengan "25 perkara tentang diri saya" ni,, awak dihukum baca sampai ke noktah terakhir.. hahaha... bukan ben je ok, awak pun sama. Tak payah pandang-pandang belakang, awak lah yang sedang baca tulisan saya ni.


  1. Nama saya Amiratul Iqamah Nasution Binti Lukmal Hakim
  2. Umur 22 tahun
  3. sebab dilahirkan pada 31 Disember 1989
  4. Sedang menuntut ilmu di IPG KSAH
  5. InsyaAllah, akan dipostingkan menjadi guru Sains, bukan Sain ye.
  6. hurm,, saya minat mengajar kanak-kanak kecil comel
  7. tapi saya juga minat komputer
  8. saya suka ramai kawan
  9. tapi saya tak berapa suka bersosial
  10. mungkin sebab tu saya ada blog
  11. saya ini mungkin introvert la kot, tak pon ambivert
  12. saya konsisten bila saya ada benda yang saya mahu 
  13. saya akan cari cara sehinggga dapat penyelesaian masalah yang saya hadapi dalam perkara yang saya minati
  14. saya suka online shopping
  15. window shopping pun suka juga.
  16. saya susah nak ingat birthday orang
  17. saya ada short term memory
  18. saya lebih suka berdiam diri bila tiada apa mahu dibicarakan
  19. jika saya nekad, saya akan cari jalan untuk dapat apa yang saya mahu hingga saya puas hati, tak dapat? tawakkal je la
  20. saya suka berada dirumah, sebab bila di rumah sistem penghadaman saya menjadi sangat baik
  21. saya sukar menyembunyikan perasaan saya
  22. saya tak suka orang yang pentingkan diri
  23. saya tak suka orang yang kedekut tak berasas
  24. saya susah rapat dengan orang yang suka mendesak
  25. dan akhir sekali, saya tak suka orang merokok berhampiran saya.
alahai.. nak kena tag ke?

MIRA NAK TAG SEMUA FOLLOWER BLOG NI.. hahahaha

3 komen dari pembaca :

NICK IRFAN said...

panjangnyer nama btol awk.. hehe

NICK IRFAN said...

terlupa plak awk di tag!!

ben said...

ben dah bc..hehe
ske yg num 16..
sbb ak pun lbh kurg mcm 2...
dah berpuluh org tacing sbb lpe besday mereka...
hu3..

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template