Saturday, January 22, 2011

Blogwalking List 2011 bersama AbgferOz

Kali ni nak masuk blogwalking list Abg Feroz. Bagus juga dia buat macam ni. Almaklumlah, abg Feroz ni rajin blogwalking. Boleh dikatakan, dia banyak juga up trafik blog mira. sehari kadang-kadang tu sampai tiga kali dia mai sini.

Di bawah adalah dicopy terus dari entry beliau. (Abg Feroz tak marah kan copy2 ni?)

Kebaikan join Blogwalking nie ?
1. minggu pertama tiap2 hari aku akan blogwalking ke blog korang
2.Blogwalking list ini akan digunakan oleh blogger2 baru untuk blogwalking
3. Aku akan FOLLOW blog korang yang join walaupun korang x follow blog aku
4. aku akan submit blog korank ke google sluruh dunia..
 
 
Jangan tunggu lagi.. jom sertainya!

AbgFeroZ

4 komen dari pembaca :

PinQib said...

wah baik giler tuan punye acara ni. siyess

|Khurafat, BEST ke TIDAK?|

zmah said...

Yang ke 3 akak suka

Uchi kay-f @hmad said...

wah....tumpg sekaki lah iyer..

mousepad...mousepad..
awk xnak tgk mousepad ke?

http://uruchimaru-kf.blogspot.com/2011/01/merajuk-dengan-ebay-jadi-saya-nak-jual.html

NICK IRFAN said...

boleh cpat naik traffic la klu mcm ni.. wah!

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template