Wednesday, January 26, 2011

Hari Khamis

Kerana hari Khamis adalah esoknya bagi  hari Rabu
rasa macam mahu melompat keriangan
Alhadulillah, boleh juga blaik bercuti..
dah rasa macam tepu duduk di sini.. terasa nak balik je..
cuti? alhamdulillah, 10 hari lah!
Moga cuti kali ni tak terbazir macam tu sahaja.
Ameen~

ok. sekrang ni mahu minta maaf sejujurnya kepada pelawat blog, ada yang saya tak shout, tapi tinggal komen je..jangan marah ye.. almaklumlah, internet ni, ragamnya banyak... lagi-lagi bila kitaran dah nak dekat-dekat hujung bulan ni.. 28 hb nanti ok lah tu.. sabar je lah ye... ok lah..
sekian.

p/s: Aku mengahrgai mereka yang tanpa jemu melawat dan memberi kepercayaan kepadaku bahawa aku akan pulangkan trafik kepada mereka walaupun terpaksa silent blogwalking. Terima kasih!

9 komen dari pembaca :

nora said...

10 hari???

cuti kawin ke pe ni???

jeng jeng jeng


Cinta kat Salah Orang??

A'IM said...

:) BERKAT BERSABAR

Faizal Syukri @ Peja said...

same2lah kite berkongsi2 pendapat ye :D

HiJaBViOLet said...

salam mira..
bestnya nak balik?? yang tak balik cm mana?? huhuhu ape ape pun, selamat bercuti ya:-)

kyle said...

hehe, kyle pon balik hari nie!! xsabar2!

Aretikz said...

jangan shout tempat saya dah memang xda KJ lag tu, haha..

Mohd Ridhuan said...

musim cuti la sekarang...

Un Phat Lee said...

relaks je.hehe

kyuubi said...

selamat bercuti! :)

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template