Monday, January 31, 2011

KYLE!

Cadangnya nak buat laporan tentang liputan.. tapi hari ni bz buat kek coklat, jadi terpaksa ubah niat tu. Nak ucap tahniah pada kyle sebab dapat topap sempena menjadi follower ke 600.

Oh..namapak tak yang mana satu? yang gambo ikan tu ha.. dan keratan rentas blog beliau pula adalah seperti di bawah:

Tq ye kyle dan tq juga kepad follower lain. Oh ye,,, nak kek coklat? Gambar je la..
tak sempat nak ambil gambo sebelum makan.. hehe

5 komen dari pembaca :

Anip™ said...

cait, macam tu pulak, aisshhh. tunjuk gmbr jer

BLOG GEMPAKZ SIOT

mira_nas said...

Anip: hehe.. nak wat cemane

NICK IRFAN said...

tahniah kpd pemenang! huh! kek coklat! sedap3...

Attoae said...

nk kek coklat gak.
dh lama dh tak makan. ;p

OrenLimau said...

nak!!!bawak balik sini nanti1nak jugak2!

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template