Sunday, January 30, 2011

Sain ke Sains?

Oleh sebab Kedah cuti mula hari Jumaat, petang Khamis tu dah menderu balik rumah. Memang release tension sungguh sampai terlupa pada blog tercinta. Jumaat pula kat Ipoh ni kan orang sekolah, jadi saja menggatal ikut ke sekolah baru mak.

Baguslah sekolah tu, pagi-pagi ada motivasi sebelum masuk kelas. Kebetulan , hari itu hari Jumaaat, ada bacaan Yasin. Buat kat surau je, amaklumlah, sekolah gred B, taklah ramai sangat muridnya.
Sebelum ada la naik ke bilik guru sekejap, sambil berkenalan dengan guru-guru kat situ.

Tapi apa yang menarik, mira terpandang jadual seorang cikgu ni.. Macam nak tergelak pun ada, tapi mungkin ke perubahan ni mira je tak tahu?

Sori.. kamera hp cabuk je..

Lama juga mira tenung jadual tu, kot le mata ni dah rabun dekat pulak. Huhu.
Anyway... soto kat situ memang sedap.

Next entry: Hot issue depan rumah mira! Orang persendirian yang tamak dan buat projek tak masuk akal!

4 komen dari pembaca :

NuSaNa NoSa 91 said...

sains tu nama subjek kn??
sain tu tandatangan, kn?? ^_^

HiJaBViOLet said...

salam sahabat!! aik..sain?? tkar perkataan bm ka apa?
rasanya masih sains kot.hehe
cikgu sc pun blur tgok ni. hehe cemana ni.

She's retarded said...

sains pun boleh salah eja

perondajaketbiru74 said...

sains kot hehe dah lama tgglkan sekolah...

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template