Sunday, February 27, 2011

Cari yang halal dong!

Macam manalah mamat ni boleh jumpa no broadband ni..Kalau dia hantar ke hp takpe juga.

adoi..mengacau je

Tapi mira tak mudah tertipu,takkan lah tiba-tiba je menang macam tu.
Lagipun mira tahu sangat no ni.. ini datang dari seberang
mira pun pernah ada no macam ni..sebab kampung belah ayah pun dari sana

Kepada individu tersebut: walaupun aku ni orang kampung tak lah bermakna aku tak boleh beza realiti dan fantasi..
lebih baik la cari kerja yang halal daripada menipu macam ni..dunia orang benci.. akhirat tak selamat.

5 komen dari pembaca :

kay_are said...

tau xpe.. ingat kte x skolah ke x reti beza tipu ngan betul. sape nak bagi 15000 free2 kan? x logik betul

Roslan Zawawi said...

sangat tak logik....
tapi kalau ada dato' yg nk bg kt ko amcm?hehehe...gurau.. ;-p

Intan Baizura Rosli said...

tu bukan 15k. juz rm15 jer tu..selalu sangat dapat mesej camny. ntah pape je nak dapat duit dengan senang.. silap lar!!!

Cahyahana said...

same lar pnh kna tipu cam ni,lagi2 bile die kate kte mng besa,pala hotak die,bile mase aku masuk contest ni.....benda2 cm ni jgn caye...anyway nice blog,follow u,if sudi follow me to!!_!!

Azmi said...

haha..macam2 la dorang nih nak senang guna jalan mudah

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template