Thursday, February 3, 2011

Geli hati dengan Anonymous

Alahai.. baru je nak deactivate comment moderation dah terima SPAM balik. Sebenarnya, buat moderation untuk komen ni bukan apa, supaya mira alert dengan komen-komen yang ditinggalkan. Takdelah yang tak tengok dengan alasan tak perasan.

Yang lagi haru, anonymous ni boleh pulak guna Bahasa Malaysia kot ye pon nak SPAM. Tapi sah-sah la encik/ puan anon tu guna Goole Translate.

Paling tak boleh blah puji bukan main lagi... hahahaha:

"Lovely tajam posting. Tidak pernah berfikir bahwa itu adalah ini mudah. Extolment untuk anda!"

Apa benda Extolment? Kalau duit aku nak la. Ada pulak yang mira tak berapa nak faham apa yang nak dikatanya:

" Perlu untuk menjaga pengujian blog saya. Tidak bekerja seperti yang saya inginkan belum. Thx untuk tema tersebut. Mungkin ini akan mendapatkan tambang untuk terlihat lebih baik"

Anonymous tu semuanya pelik. Mereka cuma tinggalkan komen pada entry yang lama-lama. Adoi la.. kesimpulannya.. lepas ni anonymous perlu ke dihalang komennya?
Ahh.. anon buatku bingung

6 komen dari pembaca :

ijam ismail said...

OOO...yeke...xpnh kene lg..hm..
tggu j ni..heeeeeee..
sbr j ye..

Fina Fento said...

selalu jugak dapat komen dari anon2 mcm ni.

Azza Firza said...

tu spam lah, ekekee

Aefa Aerisya said...

incik anon tu mmg begitu. ayat tak boleh blah langsung.. hehe

OrenLimau said...

perghh..hahaha

She's retarded said...

anon yang pelik

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template