Friday, February 4, 2011

Projek itu masih diteruskan.

Nampaknya projek itu masih diteruskan walaupun kami sebagai penduduk di kawasan tersebut tidak bersetuju. Mak cik pak cik jiran sederet rumah mira kenalah selamatkan pokok-pokok yang mereka tanam kat depan tu sebelum kawasan tersebut diterangkan. Sakit mata melihat, sakit juga hati ni. Geram betul lah!

Kesan jangka masa panjang pembinaan perhentian bas persiaran:
  • budak-budak dah tak bebas main kat luar
  • peningkatan pencemaran udara
  • peningkatan gejala sosial - jadi tempat budak-budak melepak
  • jika terbengkalai- jadi tempat pembiakan nyamuk
Nak tangkap gambar kat tempat tu pun rasa malas. Tapi snap juga untuk bukti.


p/s: aih.. **I dengan P*N* takkanlah tak taw pasal ni.

4 komen dari pembaca :

ayu sleeping said...

nih susah2 lapor je kat tv3..yang aduan rakyat tuh..hehe

Hamba Ilahi said...

betul.
hak kita perlu dipertahankan.

contohi rakyat di mesir. hehe


penulisan terbaru saya: saya kekal di Mesir buat masa ini


tutorial hebat: tips blogger terhebat yang saya tak pernah dengar mana-mana otai sebut setakat ini

PinQib said...

betoi apa ayu sleeping komen tuuu

GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|
Sorry lama Tak SINGGAH.

NuSaNa NoSa 91 said...

buat rusuhan nnti, baru tau.. opsss~ ^_^

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template