Tuesday, February 1, 2011

[TAK MASUK AKAL] Perhentian Bas Persiaran Bersebelahan Kawasan Perumahan?

Minggu ini aku dikejutkan dengan berita bahawa di hadapan rumah kami akan dibina tapak perhentian bas persiaran? ha... di hadapan rumah..? Korang boleh tengok gambar kat bawah dan beritahu aku..sesuai ke buat kat kawasan tu?









Terang-terangan prjoek ni cuma projek untuk kaut keuntungan persendirian.DBI mahupun PKNP bila ditanya, dikatakan tak tahu menahu pun pasal projek ni walaupun 'orang' tu kata dah dapat kelulusan. Nak majukan perniagaan sendiri tapi tak fikir masalah yang mungkin timbul akan datang.. entahlah apa nak jadi... Ini semua gara-gara main politik tak kena tempat! Tahu nak isi poket sendiri je..

8 komen dari pembaca :

d_tieah said...

Bahayalah kalo bas byk lalu kat situ..
Dahlah laluan agak sempit..
Pastu berdekatan perumahan mmg tak masuk akal sebab budak2 selalu main kat jln raya kan..

Latest entry : Fynn Jamal nak bunuh aku?

alongizhamhadi said...

apa nk jd dorg ni...byk lg kwasan lh buat kt ceruk tu gak nk buat...ni semua politeknik...ehhh...politik begong...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mak-bapak mulalah risau.....

Azmi said...

ish3....
kejam kot kena bom??
erm..tak thu la nak cakap apa...org sekarang...

Aretikz said...

Pergh ~ Macam aduan rakyat tau, hehe..

Tapi stuju, tidak sesuai sebnarnya.. dah memang bnyak tmpt jd mcm tu..silap2.. itu akan jadi projek siap dan terbengkalai.. lagi sadis.. huhu..

ben said...

bus stand kt kaw. perumahan??
emm silap2 jd tmpt lepak bdk2..
cm kt kaw. umah aku dlu..
last2 robohkan jgk...
ces....

OrenLimau said...

lerrr..apekah jadi mcm ni?

sembil9n said...

aku paling benci benda2 macam ni... politik... dan kuasa... dan duit... BODOH semua tu!

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template