Wednesday, February 2, 2011

Wanita yang menempah gangguan

Ada dua punca utama terjadinya masalah kerasukan yang sering dihadapi oleh kaum wanita:

  • akibat sihir
  • kecenderungan jin ketika memandang perempuan yang berkenaan
Jin-jin suka mendatangi perempuan yang suka bersolek berlebih-lebihan, yang tidak menjaga sembahyangnya, tidak membaca Al-Quran tetapi gemar mendengar nyanyian atau muzik keterlaluan, suka membuka aurat, juga gemar duduk bersolek di hadapan cwermin.

Mereka tidak menyedari bahawa perbuatan seperti ini menjadi tarikan jin-jin. Mereka masuk dalam bilik air, lalu menyanyi dan mandi dalam keadaan telanjang, padahal bilik air adalah di antara tempat kegemaran jin-jin jantan dan betina menyebabkan salah satu daripada makhluk-makhluk tadi tertarik pada jasadnya lalu ia meresap ke dalam tubuh dan mengganggunya. 

Petikan dari : Rawatan Al-Quran & As Sunnah Ruqyah Syar'iyah: Panduan untuk Mangsa Kerasukan Sihir Pesakit dan Perwat.

Penulis: Sidek Abu bakar.

Percaya atau tidak wahai wanita sahabatku sekalian, kita tak sedar yang kita sendiri mengundang bencana. Ingatlah, jika kita lupakan ALLAH , maka yang lain pula datang menjaga kita.

5 komen dari pembaca :

aZie said...

thanx ntok info :))

Azmi said...

kebiasaannya macam tu lah...
ramai pompuan yg kena rasuk sebab diorang kdg2 terlampau gembira plus duk gedik2

ben said...

ooo..cm2..
info yg menarik aku dpt lg..
tgk cermin lm2 pun jin boleh ganggu..
emmm...

BezBuddy said...

psl bersolek tu bru tau...nasib sy xrajin bersolek...hehe...psl mandi xpakai baju tu dah tau...takutla ngn benda2 cmni...huhu

sembil9n said...

seramnye...eh jap..
aku kan lelaki -___- ...pfft~

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template