Thursday, May 12, 2011

JANGAN BACA,..nanti STRESS

tengok kertas...STRESS
tengok buku... STRESS
tengok bawah...STRESS
tengok atas lagi lah.. STRESS
dengar orang mengeluh,merengus pun... STRESS
kalau kesabaran takde.. aku pun ikut STRESS
STRESS kan kalau asyik2 STRESS..
buat aku jatuh sakit..
sakit hati

Lebih baik cari benda yang buat kita tak STRESS
bila tempat tu STRESS
keluar supaya tak STRESS
bila tengok orang STRESS
jauhi orang tu supaya kita pun tak ikut STRESS
siapa yang nak STRESS
siapa pula yang sengaja tempah STRESS
tanya lah diri sendiri yang tengah STRESS tu..
baik ke STRESS ni untuk aku?
STRESS aku ni buat orang lain ikut STRESS sama ke?
STRESS boleh tolong aku siapkan kerja dengan hati gembira?
ahhhhh... STRESS!.. berhentilah.

S -senyum
T-tak
R-risau
E- emosi
S - selalu
S - ??????
I promise..no one will get hurt (image credit to Google)
p/s: senyum.. tak perlu kata apa-apa.. oh yeah..

1 komen dari pembaca :

Tauke Budu said...

haha,,,,semua stres.. oh yeah!!

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template