Friday, November 4, 2011

Girls' stuff: Penyangkut Beg Tangan Berbunga.

Sesetengah perempuan menganggap beg tangan sebagai pelengkap gaya. Ada juga yang menganggap ia sebagai satu keperluan.Macam-macam barang diletakkan di dalam beg tangan tu.Telefon bimbit dan purse memang dah wajib ada dalam tu. Senang sikit nak dikendong berbanding pegang di tangan sahaja.

Tapi, kadang-kadang rasa rimas juga. Bila nak makan, nak kena pegang pulak beg tangan tu. Jadi, miras srasa mungkin penyangkut beg tangan macam dalam gambar kat bawah ni boleh 'free' kan sekejap tangan tu bila nak makan kan.
Entah kenapa gambar ni tak boleh rotate. Sila sengetkan kepala anda ye.

Penyangkut ini boleh dikemaskan menjadi seolah-oleh kunci mangga apabila ingin disimpan.Macam mana nak guna dan simpan bolehlah tengok video di bawah ni.


Pada belakang bunga ni, permukaanya adalah getah yag memberikan geseran pada permukaan meja.

bukan magnet la....
Barangan ini boleh didapati di Cosway, saya tak jual penyangkut ini. Harganya kalau tak dibeli dengan poin RM17.90 Kalau dibeli dengan poin RM9.90. 

p/s: Ada satu lagi barang yang menarik. Nanti saya post lagi.

2 komen dari pembaca :

faridzul laily said...

salam.awak jual ke benda nie?saya nak beli..tp xtau nak bli kat mane dgn harge yg murh dan plihan yg plbagai

mira_nas said...

barang ni ada djual di cosway. beli dengan pn dapat la murah sikit. rm9 lebih camtu. kalau harga biasa rm17 kot. sori,saya tak pasti. Ini pn mak sy yg belikan.

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template