Monday, January 21, 2013

Hari pertama praktikum!

Hari ini hari pertama praktikum. Maka, tidur semalam memang rasa tak lena dek debaran nak pergi ke sekolah pula. Takut terlewat bangun la, takut pula tak dapat nak sesuaikan diri. Macam-macam fikir. Selepas berbincang dengan PK 1,  kami masih tak pasti lagi kena hadir sesi pagi atau petang. Jadual pun memang baru nak atur. KSSR dan KBSR akan digabungkan sekali.

Huhu, maka, kami jejak pula bilik guru. Tanya-tanyalah sendiri mana tempat yang boleh kami tumpang. Akhirnya ada jugalah kerusi dan meja yang kami dapat gunakan buat sementara waktu. Banyak kerja terasa nak buat, tapi tak tahu nak mula dari mana. Sudahnya, hari ini cuma ganti kelas sahaja, tahun tiga. Moga-moga Allah permudahkan urusan kami di sini. Ameen.

Rajin? Hee.. tak pun, tulis refleksi je.

8 komen dari pembaca :

Nabilah Azahari said...

wahhhh rajinnye dieee! kekeke

Nik Ainaa said...

gud luck sis! ^__^

mira_nas said...

Nabilah: hee... taklah.. memang dah takde kerja sangat dah

Nik Aina: tq~ doakan lah ye~

Mia Liana said...

wahhhh macam best je.... semoga segalanya dipermudahkan..

Cikgu Fikri said...

wah.. akak IPG ae?
ipg mner? huhu...
good luck utk last praktikum! :)

mira_nas said...

mia: tak best mana pun kak. nanti mula sesi pecah kepala..

Cikgu Fikri: yep IPG.. IPG Kampus Sultan Abdul Halim, Sg Petani, Kedah..

n a d said...

baru fes day? uhuk. nad nak abiskan lg 3minggu pon rase cam dah x larat. 3 bulan kire okei. nad kene 6bulan dari. pft. hehe.
btw. good luck (:

mira_nas said...

nad: huu.. haah first day.. good luck nad..don't give up..

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template