Thursday, January 17, 2013

Sentiasa positif.

Ahad ini dah nak praktikum. Kali ini tiga bulan pula.
Jadi, dah bersedia ke? Kalau ikutkan hati memang tak bersedia lagi, tapi... ini adalah realiti yang perlu dihadapi.

Ini adalah cabaran sebelum ke dunia kerjaya yang sebenarnya.
Apa yang kuharapkan, semua yang menghadapi tempoh ini kekal positif.
Jaga keselamatan diri, elak kontroversi dan tingkatkan prestasi.
Semoga berjaya semua.

"Kita kena jalankan tugas kita" (carian google)

3 komen dari pembaca :

asliner said...

praktikum tue praktikak ke?
kalau kite, praktikum tue kumpulan yang buat training dekat organisasi..hehe. sebab kite ambik bidang HR kan..=)

mira_nas said...

yep..praktikum tu macam praktikal la.. tapi guru pelatih yang guna istilah ni. =)

istiqomah said...

takutnya nak praktikum lec cerewet :( best of luck dear!!

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template