Saturday, February 2, 2013

Saya perlukan teropong!

Nak ingat nama lebih kurang 120 orang murid. Pergh!!! Tak tahu la bila boleh ingat. Nak atau tidak terpaksa la konon-konon tahu nama diorang. Kan diorang ada pakai  tag nama jenis kain tu. Itu je la harapan nak tahu nama diorang.Tapi masalahnya yang duduk bahagian belakang mana la nak nampak sangat.  Tak pe lah, senarai nama ada.

Sebenarnya mira ni rabun. Tapi cermin mata dah hilang dekan stesen bas. Entah la ke mana. Elaun pun tak masuk lagi kalau nak pergi beli pun. Kanta pembesar, boleh?
Tengah nak cari cara macam mana la nak ingat 120 orang ni.... huhu.

2 komen dari pembaca :

asliner said...

alah siannya..
samelah kite beberapa bulan tak pakai cermin mata sebelum nie dek kerana tercicir dan masa tue takde duit nak ganti..hehe
dahlah silau tinggi..
bukan kepalang sakit kepalanya..huhu

mira_nas said...

tulah.. sakit kot silau mata ni..

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template