Monday, November 4, 2013

My view -Royal by Lorde

Akhir-akhir ini dok layan lagu ini.


 

Yela, walaupun bila dengar lirik macam tak kena dan kadang tak tercapai dek akal aku, tapi aku macam terfikir beberapa perkara disebabkan dengar lagu ni terutamanya chorus.


[Chorus]
And we'll never be royals
It don't run in our blood
That kind of luxe just ain't for us
We crave a different kind of buzz
Let me be your ruler (ruler), you can call me Queen Bee
And baby I'll rule (I'll rule I'll rule I'll rule...)
Let me live that fantasy

dan dua lagi line lirik yang aku boleh makes sense dengan reality....

And everyone who knows us knows
That we're fine with this, we didn't come from money

Entah. Lagu ini buat aku rasa cukuplah dengan apa yang aku ada. 
Memang takkan jadi macam Raja atau orang kaya yang boleh buat sesuka hati mereka.


0 komen dari pembaca :

 

Short and Sweet Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template